logo

image004W dniach 10-15 listopada uczniowie naszej szkoły wyruszyli na wycieczkę do Londynu. Podróż trwała ok.20 h. Po wynurzeniu się z Eurotunelu rozpoczęliśmy zwiedzanie od słynnej twierdzy Tower of London, gdzie mogliśmy zobaczyć m.in. Crown Jewels. Mieliśmy okazje również ujrzeć Buckingham Palace, Leicester Square oraz China Town. Następnego dnia zwiedziliśmy National Gallery, a potem udaliśmy siê na rejs po Tamizie. Na zakoñczenie dnia pojechaliśmy na shopping po Oxford street. Czwarty dzieñ zaczęliśmy od zajć w The Elmgreen School  mogliśmy  porozmawiaæ z rówieśnikami oraz dowiedzieć się jak funkcjonują szkoły w Anglii. Po zajęciach w szkole udaliśmy się do Natural History Museum i Science Museum. Ostatniego dnia z rana podziwialiśmy uliczki piêknego miasta-Canterbury. Po południu wyruszyliśmy w drogę powrotna do Polski. Nie mogliśmy również narzekać na posiłki w hotelu, gdyż kucharz gotował wyśmienicie. Pani przewodnik również się spisała - sprawnie poruszając sią zatłoczonymi ulicami Londynu, dzięki czemu obyło się bez problemów. Serdecznie dziękujemy pani Joannie Leskowicz oraz pani Ewie Skurze-Prajel za zorganizowanie wycieczki i wspaniała opiekę nad nami. Mamy nadzieje, że to nie ostatni nasz wspólny wyjazd.

Filip Szpringiel & Karolina Szymoniak

Młodzieżowa Rada Gminy NiemodlinW składzie 9 osobowej Młodzieżowej Rady Gminy Niemodlin znalazło się 5 uczniów Zespołu Szkół im. Bolesława Chrobrego w Niemodlinie:

Gracjan Pękalski kl. 2LO - przewodniczący
Jakub Dybek kl. 2LO - zastępca przewodniczącego
Julia Wydra kl. 1LOP - sekretarz
Filip Szpringiel kl. 2LO
Justyna Walków kl. 1LOP

Całej Młodzieżowej Radzie serdecznie gratulujemy i życzymy wspaniałych pomysłów oraz owocnej pracy na rzecz młodzieży naszej gminy.

Dyrekcja oraz Grono Pedagogiczne

serdecznie zaprasza Rodziców

na  spotkanie informacyjne z wychowawcami klas,

które odbędzie się

19 listopada (wtorek) o godz. 1600

image013W poniedziałek 4 listopada grupa naszych ratowników z klasy 2 liceum gościła w Szkole Podstawowej w Dąbrowie Niemodlińskiej. Zaproszeni zostaliśmy na pokazy pierwszej pomocy, które cieszą się dużym zainteresowaniem nie tylko na terenie gminy Niemodlin, ale także sąsiednich gmin. Nasi ratownicy mieli trudne zadanie przeszkolenia bardzo dużej grupy uczniów z klas 1-3. Dzieci chętnie brały udział w zajęciach, zadawały pytania związane z pierwszą pomocą oraz wykonywały czynności prezentowane przez naszych ratowników.